Una de les activitats que més busquen les famílies quan van de vacances és poder fer rutes en bici amb nens. Per aquesta raó, és important escollir un indret on l’entorn et permeti fer cicloturisme amb tota la família i altres activitats a la natura.
L’Hotel Casa Albets està situat a Lladurs, a la comarca del Solsonès. Aquesta zona es troba enmig d’un entorn natural increïble amb una extensa xarxa de senders ideals per recórrer amb bicicleta de passeig o btt, tot depèn de la intensitat que triïs. Allotjar-te a Casa Albets et permetrà passar uns dies de calma i tranquil·litat, a més de realitzar nombroses activitats a l’aire lliure amb tota la família. Un pla perfecte per poder descansar i alhora gaudir de la natura.
Rutes en bici amb nens
Lladurs és una zona de boscos frondosos, prats, camps, gorges, rius i muntanyes de diferents altures. És una zona única, que evoca relax, assossec i calma, però que ofereix un gran nombre d’activitats per a fer en família.
A continuació, et donem a conèixer algunes rutes en bici per a fer amb nens. Una activitat idònia que us permetrà descobrir el nostre entorn, arbres, plantes, flors i tot d’espècies que configuren el paisatge del Solsonès:
1. Ribera Salada
La Ribera Salada és un afluent del riu Segre d’uns 40 km de longitud. Travessa terres dels municipis d’Odèn, Lladurs i Castellar de la Ribera. És una zona ideal per a refrescar-se, descobrir llocs amagats entre les gorges i contemplar el Pont i el Molí de la Ginebrosa. El pont compta amb tres arcs i és tot de pedra, pla i sense baranes. Va ser construït l’any 1775 per accedir al molí, construït quatre anys abans. La Ribera Salada es troba molt a prop de Casa Albets, des d’on podreu començar diferents rutes.
2. Pont de l’Afrau
Aquesta ruta en bici, de poc més de 10 km, és perfecta per a fer amb nens de diferents edats. Durant el recorregut podreu veure l’aqüeducte de 27 metres d’alçada i 60 metres de llargada, construït per transportar l’aigua des de Lladurs fins a Solsona a mitjans del segle XVIII. El sender ressegueix un ambient ombrívol de ribera, hàbitat propici per a ocells, petits mamífers i amfibis.
3. Mare de la Font
Aquesta és una altra de les rutes en bici amb nens que et recomanem fer si t’allotges a Casa Albets. El trajecte, de 20 km, et descobreix el Parc de la Mare de la Font, el castell de Castellvell i l’església de Sant Salvador, aquests dos últims del segle XI.
4. La Creueta
Acabem amb aquesta ruta en bici per a descobrir la Vall de Lord. Es tracta d’un itinerari de tan sols 3 km que descobreix monuments històrics (com la torre de vigilància de la Torreta) i la bellesa del paisatge de la zona. Comença al Centre BTT de Sant Llorenç de Morunys i torna al mateix punt.
Casa Albets, hotel ecològic i vegà
Totes aquestes rutes en bici amb nens les podràs fer amb la teva estada a Casa Albets. A més, l’allotjament posa a disposició dels seus clients lloguer de bicicletes. És imprescindible, però, realitzar la reserva tres dies abans per poder assegurar la disponibilitat del servei. També podeu portar les vostres bicis, ja que l’establiment disposa d’una zona especialment habilitada per guardar-les.
L’Hotel Casa Albets compta amb la màxima certificació d’eficiència energètica. És un establiment completament ecològic i vegà que vetlla per la conservació del medi ambient i la zona on està situat. Un lloc idoni pels que busqueu fer turisme responsable i per aquelles famílies que us agrada fer rutes en bici amb nens.
Reserva ara la teva estada i comença a planificar la teva propera escapada.