RESERVA ARA
skip to Main Content
Nens Gratis

La crisi sanitària de la COVID-19 ha generat canvis molt importants en les nostres vides. Ens hem hagut d’adaptar a la nova situació, marcada en tot moment per les directrius que han anat establint les autoritats competents. Unes normes amb un objectiu molt clar, frenar la propagació del virus. A les portes del mes de maig, cada dia estem més a prop de tornar a viatjar i gaudir del bon temps entre amics i familiars. Ens fa molta il·lusió tornar-vos a rebre, per això us volem animar a que feu turisme rural en família amb una promoció ben especial: nens gratis* per estades d’allotjament o allotjament i esmorzar de l’1 de juny al 31 de juliol.

Heu de saber que totes les reserves de Casa Albets, sigui per als mesos de juny, juliol o més endavant, tenen cancel·lació gratuïta fins a 5 dies abans de l’entrada. A més a més, no hi ha pagament per avançat; es paga 5 dies abans. D’altra banda, heu de conèixer que estem treballant per a poder oferir una obertura segura, preparant un seguit de protocols que tots haurem de tenir en compte i complir, tant treballadors com clients. A Casa Albets ens agrada cuidar als nostres clients i treballadors, la seguretat i comoditat de tots i totes és essencial. També estem treballant amb el desenvolupament d’un seguit d’activitats que tindran lloc a la pròpia masia o a l’entorn proper d’aquesta, que es sumaran a tot el seguit de coses que fer a Casa Albets.

Activitats per a infants a Casa Albets

  • Activitats de natura: des de Casa Albets podreu realitzar diferents itineraris a peu o en bici, a partir d’un seguit de propostes que us fem des del nostre perfil a wikiloc. Oferim lloguer de bicis a un preu de 25€, amb reserva anticipada de mínim 3 dies.
  • Visita autoguiada:la masia de la família Albets és un tresor patrimonial amb origen al s.XI que conserva molts testimonis de la seva història, com el rellotge, la font, el forn de pa, els forns de calç, entre altres.
  • Taller d’horticultura: Segons la temporada, els petits visitants de Casa Albets podran conèixer el nostre hort ecològic, plantar fruites i hortalisses, regar-les, descobrir el procés de creixement dels vegetals que hi ha plantats i com s’han de cuidar per a que donin els seus fruits.

Activitats per a infants prop de Casa Albets

  • Vall de Lord: a la Vall de Lord trobareu una àmplia oferta lúdica i esportiva que us permetrà gaudir de la natura durant totes les èpoques de l’any: senderisme, esquí, btt, caiac, rutes patrimonials o l’Espai Aventura de Port del Comte.
  • Solsona: visites guiades o teatralitzades i tallers entorn de diferents temàtiques, com per exemple, el món dels gegants, els oficis tradicionals que es conserven a la comarca, l’activitat al pou de gel o els secrets del Museu de Solsona. Més informació, aquí.
  • Ruta de la Sal: al Solsonès hi ha 3 espais ben interessants relacionats amb el món de la sal, ideals per conèixer amb els petits de casa. Són el Salí de Cambrils, el Parc Cultural de la Muntanya de Sal de Cardona i l’entorn de la Ribera Salada.

Com heu pogut llegir, tant al mateix hotel com molt a prop, hi ha diferents activitats per fer en família i completar la vostra estada en un espai tan singular i especial com és Casa Albets. I es que ens trobem en plena natura, lluny de tot i al mateix temps prop si ho volem, i amb totes les comoditats d’un hotel de 4 estrelles. Reserva ara i gaudeix amb els teus del nostre entorn idíl·lic.

*Condicions: promoció vàlida per a nens de 0-12 anys en règim d’allotjament o allotjament i esmorzar per estades de l’1 de juny al 31 de juliol. Cancel·lació gratuïta fins a 5 dies abans de l’arribada. No es paga per adelantat, aquest s’haurà de satisfer 5 dies abans de l’arribada.

Back To Top
Abrir chat
💬 ¿Necesitas ayuda?
¿Tienes alguna duda que podamos aclarar?