Per responsabilitat i compromís amb els nostres treballadors i clients, hem elaborat un Protocol que estableix tot un seguit de Mesures per reduir el risc de contagi per COVID-19 a les nostres instal·lacions. Unes mesures que seran d’obligat compliment per part de tothom i que s’organitzen en base a 4 zones essencials: Recepció – Restaurant – Espais comuns – Habitacions. D’altra banda, també estem realitzant un seguit de canvis que afavoriran el bon compliment d’aquestes mesures.
Recepció
- Check-in a partir de les 18h degut al reforç en les mesures d’higiene i desinfecció de les habitacions i els espais comuns. En determinats casos, el check in es podrà fer entre les 15 i les 18 h sense cost addicional, però sempre amb sol·licitud prèvia.
- Distància de seguretat entre taulell i clients d’1’5m, marcada degudament. En cas de coincidir més persones, es mantindrà la distància, seguint les marques corresponents. Aquestes també ajudaran a limitar l’aforament.
- Disposició d’un termòmetre sense contacte.
- Les claus s’entregaran degudament desinfectades. Al retornar-se es dipositaran a un recipient amb solució hidroalcohòlica.
- Solució hidroalcohòlica a disposició dels clients.
- Informació sobre mesures preventives en cartells informatius.
- Informació turística per correu electrònic o whatsapp.
- Check-out a les 12h (com a hora límit) d’obligat compliment.
- Pagaments, preferiblement amb targeta.
- Desinfecció del mostrador i del TPV freqüentment i/o cada cop que es faci servir.
- Disposició de números de telèfon d’emergències, hospital i centres de salut propers.
- Comptarà amb un registre diari de neteja de tots els espais.
- La recepció està protegida amb un metacrilat. En cas de que la recepcionista hagi de sortir, es protegirà degudament amb mascareta.
- Signatura de documentació: sols signaran documents en paper aquelles persones que vinguin amb gos. En aquest cas, el bolígraf es desinfectarà després de cada ús.
Espais comuns
- Intensificació de la freqüència de la neteja i desinfecció.
- Solució hidroalcohòlica a disposició dels clients.
- Limitació de l’aforament.
- Informació sobre mesures preventives en cartells informatius.
- El lavabo comú es netejarà i desinfectarà 6 vegades al dia.
Habitacions
- Neteja i desinfecció a fons en cada canvi de client.
- El personal de neteja, quan faci un repàs d’una habitació, sempre portarà mascareta i guants. Si un client demana que prefereix que ningú entri a la seva habitació a fer el repàs, no hi hauria cap problema.
- La recepcionista acompanyarà als clients a l’habitació amb mascareta.
- La roba de llit serà desinfectada a 60º. Així mateix, la resta de teixits també seran desinfectats en cada canvi de client.
- Informació turística i sobre l’establiment sense contacte.
- Disposició de nevera sense servei de mini bar.
Restaurant
- Planificació de tasques i processos de manera que es garanteixi la distància de seguretat.
- Intensificació de la freqüència de la neteja i desinfecció.
- Instal·lació del mobiliari mantenint la distància de seguretat entre taules.
- Solució hidroalcohòlica a l’entrada d’ús obligatori.
- Limitació de l’aforament, al mateix temps sols hi haurà servei per a 6 taules.
- Es faran torns per esmorzar, dinar i sopar. Amb el bon temps, es podrà esmorzar fora, però sempre sota control per part de la persona encarregada a fi de mantenir la correcta higiene del mobiliari.
- Pagaments, preferiblement amb targeta.
- Neteja d’estovalles a 60º.
- Neteja de plats, coberts i estris de cuina en rentavaixelles, D’aquesta manera s’assegura una correcta neteja a alta temperatura.
- Les cartes estaran plastificades i es desinfectaran després de cada ús.
- El servei de taula es muntarà a l’arribar el client, no abans.
- El personal portarà en tot moment mascareta i guants.
Informació a tenir en compte
- En cas de que una persona es presenti amb febre, no podrà accedir a cap de les nostres instal·lacions i, per tant, la seva reserva quedarà instantàniament anul·lada i es perdrà el 50% de l’import de la reserva.
- Si durant l’estada una persona agafa febre s’activarà el protocol específic davant d’aquests casos. D’altra banda, l’habitació quedarà tancada durant 1 setmana i es netejarà i desinfectarà a fons.
- Durant l’any, l’estada màxima serà de 4 nits, entrada dijous i sortida dilluns.
- Durant el mes d’agost, l’estada màxima serà de 5 nits, entrada divendres i sortida dimecres.