RESERVA ARA
skip to Main Content

Comença l’any de forma molt, molt especial: fes-li un regal al teu gos. Per què no? La felicitat és una emoció contagiosa i els gossos expressen la seva alegria de forma tan vivaç i efusiva que són capaços de dissipar qualsevol sentiment de tristesa.

Fa uns anys, es va presentar un estudi a la revista Science, realitzat per la Universitat japonesa de Azabu, a Sagamihara, el qual conclou que el circuit neuronal de gossos i humans funcionen de la mateixa manera. Això significa que, quan el teu gos i tu us mireu als ulls, tots dos experimenteu una descàrrega d’oxitocina similar a aquella que es dona entre una mare i la seva criatura.

És a dir, aquest sentiment fort d’amor i tendresa, que ens envaeix quan abracem els nostres companys, és recíproc. Sí, ells també senten el mateix. I ara bé, oi que el fet de saber això et fa venir més ganes, encara, de fer-li un gran regal?

A Casa Albets ens agrada molt promoure tot allò relacionat amb el dog-friendly principalment per dos motius. En primer lloc, perquè el fet d’oferir facilitats per viatjar i allotjar-se amb gossos, és una forma molt eficaç de lluitar contra les alarmants taxes d’abandonament. I, en segon lloc, perquè ens encanta afavorir aquests vincles d’amor interespècie, ja que, d’alguna manera, ajudem a que cada família se senti més unida encara.

Lladurs té racons molt pintorescos que es poden visitar tot passejant amb gossos. Tanmateix, a les rodalies de l’hotel hi ha diverses rutes pel camp per passar un bon matí mentre gaudiu plegats de la natura. Relativament a prop, es troben algunes estacions d’esquí com Tuixent – La Vansa i Port del Comte, on es pot gaudir d’una neu esponjosa i agradable que farà les delícies de nens, gossos i adults.

Els gossos no jutgen, no discriminen, no qüestionen, només estimen de manera incondicional. Per això aquest any, regala-li una visita a Casa Albets. Us ho mereixeu!

 

Regalo
Back To Top
Abrir chat
💬 ¿Necesitas ayuda?
¿Tienes alguna duda que podamos aclarar?